Pand Tandartspraktijk Tandenplus Vianen

Klachten

Tandartspraktijk Tandenplus vindt het belangrijk om u de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Mocht dit het geval zijn, dan komen we graag met u in gesprek.

Gesprek

We gaan met elkaar in gesprek en proberen samen een oplossing te vinden. Een gesprek kan vaak verheldering geven. U kunt uw ongenoegen uiten en uw tandarts kan uitleggen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Vaak is een gesprek voldoende en wordt er samen tot een oplossing gekomen.

Informatiepunt

Komt u er samen toch niet uit, dan kunt u advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Het TIP is zelf geen klachtenbureau, maar kan u wel advies geven hoe u kunt omgaan met de klacht.

Klachtenregeling

Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenregeling. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.